Izolați în schelete, Adam și Eva își dădeau gură, precum, într-un debut fals în dragoste, Ana și Ion, pe câmpurile satului Pripas. Eva devenise optimistă, amintindu-și blestemul lui Dumnezeu, de a naște, în dureri, pui de om; fiindcă nu avea în ființă deșteptat sentimentul matern, intuise că mai are mult de trăit; la un asemenea gând, își revenise în fire: se plimba, cu voioșie, prin carcasa de oase. I se putea auzi glasul cristalin răzbătând alb în noapte. Adam a reușit să iasă din gura hipopotamului adormit și dus a fost, înspre muntele de oase, care-i blocase femeia. În drum, s-a împiedicat de un trunchi prăbușit ca un elefant. În ceasurile nopții, se auzea pârâitul prelung al unui ram, pe care Adam îl rupea din coroană, să aibă o pavăză. Ca Tarzan (îndoind fiarele cuștii), Adam a dislocat fălcile ansamblului osos în care Eva, într-adevăr, cânta operetă. S-au îmbrățișat. Din cer, luna zâmbea și bărbatului i s-a părut Eva mult mai strălucitoare decât orice mijea deasupra lor. De invidie, luna s-a îngălbenit și așa a regăsit-o în cer Shakespeare, când a scris scena balconului. P.S. Piesa Romeo și Julieta avea să umble în lume, de la un veac la altul, ca un bagaj, purtat de actori, din teatru în teatru. Of! când piesa a fost proiectată în cinematografe, luna și mai mult s-a lăsat călcată în picioare, de Neil Armstrong. Și Bendis căzuse în istorie, dimpreună cu poporul care o venera.